مرگ با عزت، میراث سرخ عاشورا
به گزارش نوید شاهد خوزستان، شهید محمد امتی در بیست یکم اسفند ماه سال ۱۳۳۹ در اهواز دیده به جهان گشود. پدرش شکرالله و مادرش زهرا نام داشت. تا سوم متوسطه درس خواند. در کارخانهای مشغول به کار بود. همزمان با اوجگیری نهضت انقلاب اسلامی و سپس دوران دفاع مقدس، محمد نیز همچون هزاران جوان غیور دیگر، دل در گرو آرمانهای والای انقلاب داشت. سرانجام وی در دهم تیر ماه ۱۳۶۴ مورد هدف نیروهای سازمان مجاهدین خلق قرار گرفت و به شهادت رسید. پیکر مطهر شهید محمد امتی با شکوه تمام بر دستان مردم شهیدپرور اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد تا مزارش تا ابد زیارتگاه عاشقان و دلدادگان مسیر ایثار و شهادت باشد.

وصیت نامه شهید محمد امتی:
عزت و شرف ما در گرو مبارزه است
با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی و با سلام بر کلیه شهدا گلگون کفن اسلام و با آرزوی پیروزی رزمندگان اسلام وصیت نامه خود را شروع میکنم ابتدا سخن را از جنگ آغاز میکنم به گفته امام عزیزمان: جنگ، جنگ است و عزّت و شرف ما در گرو همین مبارزات است.
مرگ با عزت، میراث سرخ عاشورا
ما میدانیم که هر جانداری عاقبتش مردن است پس چرا مردن با عزّت را بر زندگی با ذلّت مقدم نداریم؟ چرا راه امام حسین (ع) را نپیماییم؟ چرا حرفهای فرزند امام حسین (ع) امام خمینی را گوش ندهیم؟
منافقین ذلیل تریند
پسای برادران باید هر چه مقاومتر در مقابل کفار ایستاد باید همیشه این را مد نظر داشت که آمریکا طبل تو خالی است و شوروی از او بدتر و منافقین از همه مزدورتر و ذلیلتر است.
ریشه کنی فساد از عالم
خلاصهای برادران حزب الله از شما میخواهم همیشه جبهه و پشت جبهه را داشته باشید تا هر چه زودتر به امید خدا و یاری امام زمان (عج) و پایداری امت شهید پرور ریشه فساد از عالم کنده و ان شاء الله اسلام به تمام جهانیان شناسانده شود.
در پایان از خانواده محترم که حق زیادی بر گردن من دارند حلالیت میطلبم و رفتن به جبهه را وظیفه و تکلیف شرعی خود میدانستم، خدایا خدایا تا انقلاب، مهدی خمینی را نگهدار.
انتهای پیام/